16 March 2023

Dinner Di Hajris Bistro @ 15/03/2023

Dah banyak kali aku nak beli kunafa ni.... Bila aku pergi NSK, takde pula kunafa ni.
Kesian kat Alif nak makan kunafa.
Aku mesej Nadia.... Kak, belikan adik kunafa.... Ok kata Nadia.
Kebetulan Nadia kerja kat Pavillion ada la kedai yang jual kunafa ni.
Aku pula ingat Nadia balik kerja pukul 10.00 malam. Rupanya pukul 6.30.
Nasib aku sempat buat inti carbonara. Aku nak buat popia carbonara. Minggu ni nak balik kampung.
Nak bagi kat mak makan untuk bulan puasa ni. 
Mati kan api....aku terus ajak hb dan Alif keluar. Kita makan kat Hajris je la.... Tak sempat nak buat dinner ni. Ingatkan Nadia balik lambat. Dan kebetulan ada kunafa, kita order air je la kat Hajris nanti...



Yang ni kunafa cheese. Harga mahal sikit


Yang ni kunafa cream... harga murah sikit
Tapi jumlah untuk 2 keping kunafa ni RM35.00
Uih..... mahal juga ye... takpe la sekali sekala kan.
Sebelum ni aku pernah cuba kunafa kat pasar malam Jln TAR.
RM6 je sekeping... hehehe... 


Aku juga order roti bakar kaya

Yang ni tosei untuk hb

Yang ni nasi campur untuk Nadia...
Tengok lauk sotong teringat kat Fatahul. Dia suka sungguh sotong.
Kemain telur masin 2 keping....
Untuk air pula.... aku teh ais, hb teh c, Alif horlick, Nadia ais kosong je.
Total makan malam ni RM36.20 ni tak la termasuk harga kunafa tu...
Nanti nk cuba shawarma / kebab.....kat Bukit Bintang tu.
Ada kata sedap ada kata ok je... Harga boleh tahan juga tu...
Takpe nanti kita cuba erk... kata ku pada Alif...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...