09 March 2023

Menu Hari Khamis @ 09/03/2023

 Menu hari khamis....
Hari ni aku masakan sotong masak asam dan juga bendi tumis telur.
Selalunya kalau sayur bendi dan juga buncis...Hari hari pun anak anak aku suka....
Tapi sekarang ni sayur bendi dan buncis juga dah jadi harga kayangan....
Apa pun naik.... Beriya la mencipta menu rahmah tapi kalau dah bahan mentahnya melambung lambung macam mana la rakyat B40 ni nak meneruskan kelangsungan hidup.

 

Ni bekal aku...Aku tambah dengan ikan bilis goreng garing.
Aku lebih suka ikan bilis goreng garing macam ni dimakan bersama dengan nasi putih.
Aku juga potong sebiji mangga yang aku beli kat Jalan Kebun minggu lepas....

Sayur bendi tumis telur.
Kalau ada Fatahul ni...Lauk ni je dah cukup untuk dia

Sotong masak asam....
Terasa la masam pedas manis masin....
Jadi la lauk untuk hari ni... Malam ni nak masak apa pula....
Nanti dipikirkan...Hehehe
Alhamdulillah..syukur...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...