17 March 2023

Rezeki Hari Jumaat @ 17/03/2023

 Hari ni aku bawa nasi lemak lauk sotong.
Lama aku tak masak nasi lemak... Jadi nya dari malam semalam aku dah gigih buat sambal sotong.
Bangun pagi ni panaskan je... Rebus telur, goreng kacang dan ikan bilis.
Pagi ni cuma aku masak nasi lemak dengan potong timun je...

Ni kalau beli mau RM7 kan sebabnya telur rebus tu sebiji...

Lepas tu tengahari madam beritahu kepada semua staff, hari ni kita makan kfc ye...
alamak aku kata. Selalunya co akan beritahu awal sehari. Tapi ok je aku kata boleh makan nasi lemak tu berlauk kan ayam kfc.

Yang ni nugget dan juga wedges kami kongsi la bukan aku makan sorang.

Ni aku punya
3 ketul ayam arabian crispy. Sedap betul ayam arabian ni... rugi la kalau tak cuba.
Aku tukar air strawberry aku tak minat air coke....

Bila kita beli banyak... banyak la dapat sos cili ni dan juga sudu.
Sos BBQ tu dapat percuma bila kita beli nugget tadi tu....
Alhamdulillah kenyang dah... Makan nasi lemak sotong berlaukkan ayam goreng KFC....
Syukur...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...