03 March 2023

Mulakan Pagi Anda Dengan Semug Kalista Almond Fiber

Sekarang ni aku pergi kerja awal pagi.
Malas aku nak sarapan kat rumah. Bos pun pukul 7.45 dah buka pintu. 
Jadi bila datang awal ni boleh la kita sweet sweet time gitu kan. 
Tak la kelangkabut sangat. 
Aku buka laci tengok ada lagi stok Kalista Almond Fiber. Jadi tak jadi la aku buat coffee essenso aku tu. Aku kot pagi tak kena kopi memang mata kuyu je la nanti.
Sambil minum Machiato ni sambil kunyak mini murtabak sardin. Aku bawa 3 keping dah siap aku gunting kepada 3 keping.. Lepas 1, 1 masuk mulut aku. Sambil ku teguk air kopi yang panas ni.
Last habis juga.... Ok baru semangat nak buat keje.... 

Aroma coffee ni menyelerakan oooooo.....
Katanya boleh kawal selera makan kita....
Tapi kot dalam otak tak fokus diet... aku tak rasa pun
Semuanya nak dibalun.....
Minum apa pun kalau otak tak fokus nak diet.... tak jadi juga....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...