20 March 2023

Makan Steamboat Di Astaka Sitiawan

 Dah lama aku tak pergi ke Astaka ni makan steamboat. Sekarang ni banyak lepak kat Al Bayan Billion SI je. Bila balik dari terapi tu jam dah pun pukul 6.00 petang. Aku mengajak hb ke Astaka. 
Lagi pun dari tengahari tadi kami tak makan apa apa lagi. Banyak aktiviti yang dilakukan.....
Kali ni owner steamboat ni lain orang pula.
Takpe la kita cuba...


Semangkuk steamboat ni RM15.50.
Jenuh aku ngan hb nak habiskan....
Tapi kali ni steamboat ni sedap la aku suka sangat....


Yang ni pula mee goreng tomyam.
Tapi rasa macam mee goreng biasa je pun...
Tapi overall kami memang puashati la...
Kot mana yang kata nak makan steamboat untuk sekepala RM35 tu...
Bagi aku macam ni pun dah cukup. Jenuh nak habiskan.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...