16 March 2023

Sarapan Di Pasar Segar Din Taman Medan ~ Cerita Hari Sabtu Lepas

 Yang ni pula cerita hari sabtu lepas. 
Macam biasa lepas je solat subuh aku akan ke Pasar Din kat Taman Medan.
Boleh lihat cerita aku DISINI
Kali ni aku nak cerita aku sarapan di gerai depan Pasar Din ni.
Selalunya lepas je orang ke pasar, orang akan singgah sarapan kat sini.
Bagi aku...Aku suka makan kat sini.
Makanan nya sedap. Peniaga nya ramah melayan pelanggan yang datang.
Kat gerai ni ada pelbagai jenis pilihan.... 

Ada bihun, mee, maggi dan keo teow goreng.
Lauk pauk nasi lemak. Lauk paru dia sedap sunggu....

Kat sini ada roti canai juga. Tapi ni orang lain makan bayar kt sini
RM1.20 je sekeping roti canai biasa...

Ni murtabak... aku tak penah cuba lagi...

Antara lauk yang dijual...

Ada pelbagai jenis kuih muih...
Bubur nasi tu sedap tau.... 
RM3.00 je
Kuih muih tu sebekas RM2.50 je

Ni la roti canai RM1.20

Nasi lemak sotong kembang RM6.00

Bihun + maggi + paru sambal RM6.00
Haaaaa...jom cuba makan kat sini ye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...