27 March 2023

Menu 4 Ramadhan 1444H @ 26/07/2023

Salam ramadhan....
Hari ni hari minggu cepat nya seminggu seminggu masa berlalu...
Pagi ni dalam pukul 7.00 aku dah keluar rumah hantar Nadia ke Pavillion.
Semalam Nadia balik pukul 12.00 malam kena la aku ambil kat Pavillion.
Mula mula Nadia nak balik naik grab je...tapi kesian la kan dah tengah malam pompuan pula tu...Takpe la mama ambil je nanti....
Lepas hantar Nadia pergi kerja, balik rumah aku sambung balik tidur... Bangun dalam jam 11.00 aku pergi cuci kereta dan terus ke Hero mencari ayam... Punya la ramai orang kat Hero ni.... 


Hari ni siap 3 menu.... Jadi la lauk macam ni....
Siakap kengsom tu baki semalam ada seketul lagi... 
Aku panaskan...Jangan membazir...


Yang ni pekasam ikan talapia... Mak yang buat...
Sedapnya makan dengan nasi panas panas...

Ikan sardin goreng

Kangkung tumis...


Yang ni menu bersahur aku...


Yang ni nasi goreng cili api menu bersahur diorg...
Alhamdulillah syukur....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...