13 September 2022

Jalan Hujung Minggu Di QuaySide Rimbayu @ 11/09/2022

Dalam kereta mata mengantuk terlelap juga la aku.
Hb teruskan pemanduan nya. Hb kata kita ke Quayside Rimbayu. Tempat tu cantik. Lagi pun aku belum pernah pergi. Hb memang la selalu pergi. Sampai je ku lihat mall ni tak la besar mana pun. Tapi ok la tak la bersesak macam kt KL tu. 
Sebelum masuk ke Mall, aku mengabadikan berapa keping gambar ku di sini.
Jurufoto aku adalah Alif... Macam macam dia merepek ambil....

Aku dok kat buaian...tapi dok gitu gitu je
Kena sedar diri. hehehe

Duduk di kerusi.
Sini trade mark dia burung bangau merah ni ke...banyak betul raptika ni bersepah kat sekitar mall.
Kat dalam ada seko besar betul...

Tengok belakang aku...kan ada bangau merah pink ni

Nampak ada lagi bangau ni





Musim autumn kat oversea....
Sini ada ke...
Sekadar hiasan je la...
Jom lawa kan...
Meh singgah di Quayside Rimbayu Teluk Panglima Garang....

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...