13 September 2022

JJCM Kampung Sungai Putat @ 11/09/2022

Setelah puas berjalan di sekitar Quayside, kami pun menuju ke kereta untuk pulang. Selalu nya aku tak kan terus pulang ke rumah...hari masih awal lagikan... Ku cadangkan kat hb jom kita ke suatu tempat. 
Mula la hb bising tak mo la jem lagi pun esok sekolah dah buka mesti jem highway. Malas la aku nak layan. Tapi akhirnya hb mengikuti kemahuan aku. 
Perjalanan diteruskan ke Melaka. Macam biasa kalau ke Melaka mesti singgah ni Kampung Sungai Putat... Hari ni kedai kuih keria tutup pula...

Yang ni wajib cuba kalau datang ke sini....
Ni laksa untuk aku, hb pula nasi goreng cili api...
Sementara aku membeli ramen meatball dengan Alif...
Hb dah pun makan...

Yang ni mee ramen & meat untuk Alif....
Sedap juga

Ada pula benda alah ni...Selalu aku tak nampak pun
Apa lagi kita ambil la sekeping photo disini...
Selepas makan kami meneruskan perjalanan melalui Alor Gajah, Rembau dan terus ke Senawang.
Ikut jalan dalam je..highway jem...
Lepas tu naik highway Lekas terus balik ke KL.
Sampai rumah dalam jam 9.00 malam....
Penat dah tu...esok dah sekolah, esok dah kerja....
Ok la....cukup la sampai di sini je cerita hari minggu aku yang lalu...
Hehehe...



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...