13 September 2022

JJCM @ Teh Tarik Place Quayside Rimbayu

 Selepas puas berjalan disekitar mall, hb mengajak aku ke Teh Tarik Place.
Sebelum ni aku pernah makan kat Bandar Sri Permaisuri. Bermacam macam menu kat sini ada...
Jom tengok entri terdahulu DISINI
Hb kata jom la kita cuba makan kat sini.....


Suasana di dalam TTP ni...

Ada menu merdeka...

Cantik lak bunga dalam tin ni...
Kat tepi tin ada no meja


Hanya kami ber3 je...
Nadia tak tahu yang kami nak ke sini.
Erm...kenapa tak ajak...orang keluar bilik sunyi sepi sapa pun takde...

Yang ni nasi goreng pataya untuk Alif
RM12.90


Keropok lekor - RM7.90


Roti bakar kaya butter - RM4.50
Teh tarik - RM3.90
Ini hb punya

Roti bakar peanut butter - RM5.50
Teh ais - RM4.30 untuk aku


Dah nama nya teh tarik place kn...kot tak sedap tak tau la...
Bagi aku harga makanan kat sini ok...sama je macam makan kat kedai mamak tu....
Gelas nya pun besar. Aku ingat kan ada la roti jala macam kat Permaisuri...
Tapi outlet ni takde mungkin out ni kecil je kan...
Jom la korang ke sini...
Lepas je habis makan disini... aku terus menuju ke destinasi seterusnya...
Di mana tu....jom next entri....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...