13 September 2022

Sarapan Pagi Hujung Minggu @ 11/09/2022

 Ni pula menu hari ahad kami...
Aku masak simple simple je la..
Sepatut nya hari ni dah bermulanya latihan Slim Selangor yang diadakan di Dewan Komuniti Pekan Ampang pada jam 10.30 pagi.
Dalam hati aku ada ke tidak ni....Ada pergi je la kot takde aku plan la ngan hb ke mana mana....

Yang ni pinggan SSS aku....

Hari ni aku masak maggi goreng je
Yang samosa kentang tu macam biasa la beli kat ECO.
Karipap daging dan ubi getuk...pun ECO juga.....
Masa tengah makan Emma call kata mungkin tak jadi kot Slim Selangor tu..sebab dewan tak buka.
Takpe la aku kata jom kita p servey...
Aku terus ke Pekan Ampang. saja nak tengok tempat tu kat mana.
Bila sampai susah juga nak parking ni... Lepas habis servey aku balik...
Aku ajak hb keluar.... Kemana kami...
Jom ke entri seterus nya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...