20 September 2022

Menu Pagi Minggu Dan Bekalan Kami @ 18/09/2022

 Bangun pagi ni...Rasa segar penat pun dah hilang...Aku buat la sarapan... 
Tak buat apa pun...hb dah beli nasi lemak RM1. Kuih semua tu frozen je...


Nasi lemak RM1, Pau, begedil kentang beli kt EO.
Karipap sardin beli ngan Linda....
Siap je makan...sambung tido balik...dalam kul 10 SIL call lagi...
Korang tak p mana mana ke...Tak la kami tido je....
Pastu kul 11.30 call lagi...ko tengah buat apa tu...aku nak masak lauk tenghari.
Jom kita berjalan...malas nya aku..dah SIL n abg aku dok pujuk pujuk...akhir nya...kami tewas...ikut la juga kemahuan mereka...

Bila dah alang alang aku masak...
Aku bawa la bekal.
Aku masak ayam kari bangladesh, telur dadar, ikan pekasam goreng petai dan sambal belacan...
Siap masak dalam jam 2.00 petang. Bersiap terus pegi.
Yang pergi cuma aku hb dan Alif. Nadia n Fatahul tak mo ikut....
Nak kemana tu.... Jom ke next entri....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...