01 September 2022

JJCM - Go'Bang Maju Tol

 Kami ke Go'Bang Maju Tol.
Kedai ni memang famous dengan ikan patin tempoyak...
Selain ikan patin banyak lagi la ikan ikan yang lain...korang pilih je...
Harga bagi aku ok la berpatutan... Suasana kedai yang sangat mendamaikan...
Susunan lauk pauk yang cukup teratur... Korang pilih je nak makan yang mana....


Kalau keluar tol Temerloh menuju ke pekan korang memang akan lalu kedai ni di sebelah kiri je


Suasana dalam kedai...selain kedai makan...ada jualaan kerepek bahulu dan macam macam

Siap ada troli tray ni...macam kat Ikea... mudah kan....

bahulu pun ada

Setiap ikan yang di jual akan di labelkan nama dan juga harga...
Tak la terover bajet nanti..


Pais ikan batin tempoyak pun ada

Kat sini kot nak patin tempoyak...
Boleh minta nak ekor, kepala dan juga badan
RM15.90 seketul. Kalau nak makan ambil je dalam mangkuk tu
Kalau nak bungkus cakap je nak bungkus..bahagia badan ke kepala ke boleh je...

Ada lagi ni


Macam ni la hidangan dia...ambil je semangkuk ni...setiap sayur dan lauk pauk diletakkan dalam mangkuk comel comel ni...Harga ada kat label tu...lupa lak aku nak ambil


Ayam goreng pun ada...
Yang penting makanan ni semua tak terdedah...semua nya tertutup rapi...

Di satu sudut nak ke kaunter bayaran korang akan nampak kuih tradisional Pahang ni... boleh pilih nak kombinasi apa

Yang ni 
Kuih pena 2
Badak berendam 1
Kole kacang 1


Yang ni pula 
Kuih pena 2
Badam berendam 2

Yang mana kuih pena...tu yang bintang tu...Hehehehe...
Aku pula ambil yang ada kuih pena, badam berendam, kole kacang dan juga dodol kukus...
Lama dah aku nak makan dodol kukus ni..baru la tercapai..
Harga untuk 1 bekas ni RM16.95 je...


Bila dah siap membeli belah...korang Q kat sini...
Dah macam nak exit tol la pula...
Unik kan... kreatif betul owner kedai ni....
Bila dah siap membeli... apa lagi jom kita balik...
Aku balik menghala ke KL
Abang aku menghala ke Kuantan...
Nanti 24/09/22 kita berjumpa lagi...
Nak kemana tu...tunggu ye next entri aku nanti

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...