06 September 2022

Pra Saringan Program Slim Selangor

 Program Slim Selangor adalah program turun berat badan secara percuma. Program ni dijalankan selama 6 minggu, seminggu sekali kita akan workout bersama dengan dun pilihan masing masing.
Dah macam nak pilihan raya pula ye...hehehe...
Kalau tak silap ada 56 dun dalam Negeri Selangor ni. Ada yang memilih dun kerana nak mengikuti coach kegemaran ada yang nak pilih sebab dekat dengan rumah. Terpulang la masing masing punya selera.... 
Setelah kita menghantar borang penyertaan melalui online kita akan di pilih melalui email..dari situ kita akan diberi ID masing masing... Bila kita dah terpilih untuk hadir ujian pra saringan...
Mula la aku rasa teruja...orang kata sapa tak nak kurus kan percuma pula...kot menang dapat hadiah tu dah kira 1 bonus....rezeki juga....
Ujian pra saringan telah diadakan di 4 kawasan di kawasan Selangor ni.
Nama aku naik di kawasan Seri Kembangan pada hari ahad 04/09/2022 jam 2.00 petang...
Jadi sebab tu la kenapa aku pulang ke kampung pada hari jumaat dan balik semua ke KL pada hari sabtu.... 
Jadi nya seawal jam 1.30 petang aku dah sampai dengan Emma. Penganjur program iaitu Encik Sufian Sulaiman memberitahu bahawa ujian akan bermula pada jam 2.00 petang. Takpe la aku berbaris dulu... Biar awal senang balik awal......
Dulu aku pernah juga masuk program diet bersama dengan Coach Fafa..
Alhamdulillah aku berjaya la juga... Boleh tengok entri aku DISINI . Lepas tu karam dilautan dalam. 
Sekarang ni aku nak mulakan balik...
Selain diet aku pun ada juga buat GM Diet DISINI. Diet ni memang boleh turun dalam 3-5 kg seminggu.. 



Sempat lagi aku ambil dengan board ni... 
Nanti bila dah akhir program boleh la dijadiakan rujukan kembali kan.....




Dan juga aku bergambar kat tiang bendera ni...
Masa ni orang tak la ramai lagi.
Urusetia tengah sibuk menguruskan persiapan program...



Ramai juga peserta yang hadir.... dalam 900+ juga la


Bersama dengan YB Puan Dr Siti Mariah Bt Mahmud





Bersama dengan Coach Esma.
Coach Esma ni di Dun Balakong...
Ramai juga coach kegemaran kami masa kat IYC yang akan menjadi coach program ni sepanjang 6 minggu... Jenuh juga la nk ikut coach yang mana 1.
Lepas habis program ni ada la perbezaan sebelum dan selepas kan....
Nanti kan next entri aku ye...Dun dan coach yang mana menjadi pilihan aku...
Tunggu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...