15 September 2022

Menu Diet Hari Khamis @15/09/2022

Salam semua... Hari ni menu aku cukup simple....
Malam tadi Nadia buat kan Oat Muffin Coklat... Sedap juga... tak manis sangat, sesuai la dengan tekak aku ni... Kalau nak resepi muffin ni boleh la lihat DISINI
Resepi ni Nadia gantikan gula perang maka nya Nadia tak letak la pisang...
Coffee chip Nadia tukar kepada Coklat Chip.... Memang terasa kayanya coklat tu moist... Sedap
Boleh la dicuba ye kawan kawan....


Sarapan pagi aku
Sebiji Oat muffin. sebiji karipap sardin ECO dan semug essenso coffee

Yang ni pula bekal tengahari aku...
2 ekor ikan goreng
Beberapa ketul labu yang direbus
Salad, Nasi 3 sudu dan sambal belacan....
Lama dah aku tak berbekalkan dengan nasi...
Yang penting kita jaga kuantiti makanan kita tu...
Diet SSS ni senang tak la stress kita boleh enjoy makan dengan tenang...
Gitu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...