20 September 2022

Minum Petang Bersama Wanita Umno

 Balik je dari USJ, aku keluar kejap dengan hb...ada la projek tu....
Nanti kan la projek apa pula....
Balik je aku dan Emma terus ke Taman Tenaga Dewan Ibu Tunggal...
Ada jamuan minum petang...Rajin tul la Kak Nani ni ajak AJK wanita minum petang sambil suai kenal kata nya.....Sesungguhnya aku masih baru dan tak mengenali mereka mereka ni...tapi boleh dikatakan banyak gak yang aku kenal la ...





Kak Nani....tq kak...


Teh tarik...sedap ooooo 2 cawan aku minum

Menu petang...roti jala tu sedap, kuih koci pun sedap...
Eh...semua la sedap


Ni pinggan roti jala aku..
3 biji juga la aku ambil

Ni pinggan aku...banyak nya...
Tak la aku kongsi dengan Emma....
Habis je makan terus balik... tapi dalam pada tu SIL berapa kali call...
Jom la kita p Raub...Raub kat mana tu...
Ulu Dong...aku dengar Ulu Dong pun dah seram...
Jauh kedalam kata nya...eh tak mo la aku....dah la jam pukul 5 petang...
Nanti dah malam malam takut kegelapan pulak....
Erm... esk je la..Akhirnya tewas juga aku... next entri aku nak kemana pula...hasutan SIL n abg aku...
Tungguuuuuu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...