22 September 2022

Karipap Sardin By IbuDida Kitchen

 Karipap berinti kan sardin ni aku beli yang frozen je dari jiran ku. 
Inti sardin nya yang penuh dengan sardin tanpa kentang. Inti sardin ni ialah sambal bukannya kari. Tu yang aku suka.... Kalau goreng makan panas panas memang sedap sangat. 

Kalau nak order call je no tu

1 pack ada 10 biji RM7.00

Packing nya didalam bekas macam ni...Jadi mudah la kalau tak habis goreng kita simpan balik dalam peti sejuk.... Aku beli 3 pack. Aku pun dah re order lagi 5 pack untuk dibawa balik kampung dan ke Cameron Highland nanti....

Linda ni selalu je ada tempahan... Kalau nak tempah kek harijadi pun boleh nak tema apa...boleh je kalau nak minta... Mungkin rezeki aku kot...masa anak Linda ni hantar karipap, Linda bagi aku 2 biji muffin tengah panas panas lagi... ada la yang menempah tu gamak nya.....
Bau semerbak wangi bila ku buka bungkusan muffin ni...
TQ Linda....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...