03 June 2022

Cheese Tart & Creampuff Member Order

 Hari ni kami pakat kawan kawan sepejabat nak mengadakan jamuan raya walaupun bulan Syawal telah berlalu pergi...Aku kata ala tak kisah la walaupun bukan bulan Syawal sekali pun...kita buat je...
Kawan sepejabat pun masih bujang, mereka tak tahu menu apa nak dibawa...
Jadi Faiz menyuarakan kepada ku...Kak...saya order creampuff la ngan akk...Penny pun sama...I order dengan you cheese tart..Ok la aku kata...

Yang ni creampuff 
Kira nya Faiz yang tempah....

Sebelum creampuff dibakar..

Yang ni cheese tart, Penny yang order


Filling kan dengan blueberry jem..
Aku pun suka makan desert ni tapi kalau nak buat sikit tu tak juga la tapi kot ada orang tempat merasa juga la aku makan...Kalau buh dalam peti sejuk...lagi nikmat makan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...