13 June 2022

Roti Jala Kari Ayam & Takoyaki Tempahan Hari Sabtu 11/06/22

 Hari sabtu aku ada tempahan roti jala dengan kari ayam..
Tempahan dari Cik Miza....kata nya nak jam 12.00 tghr...

Aku ambil tempahan roti jalan ni 1 kg tepung tak kira la berapa yang dapat selalu nya dekat 60 biji juga la...untuk 1 kg tepung berserta kari ayam 1/2 ekor aku cuma ambil RM50 sahaja... Terpulang la pada individu yang lain berapa korang nak ambil... Cik Miza nak kan warna kuning dan pink roti jala ni...


Kari ayam 1/2 ekor



Selain roti jala, ada juga tempahan dari Kak Liza, Nak kan tako 3 pack juga jam 12.00 kira nya untuk majlis yang sama lani...Nasib order aku siap sebelum jam 12.00... Sebelum jam 12.00 tempahan dah pun dihantar ke rumah masing masing...aku cuma hantar di flat rumah aku je...jauh tu tak la kesian pula Alif kan... sebab apa apa Alif la runner aku.. TQ Alif.....Mama sayang Alif...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...