30 June 2022

Menu Hari Rabu @ 29/06/2022

Aku tak berapa sihat hari ni...Jadi nya aku mengambil cuti sakit...Baik aku makan ubat dan berehat saja dirumah... Walaupun tak sihat perut kena diisi juga kan...Pagi tadi aku dah bersarapan dengan laksa pemberian Emma....Erm sedap ditambah dengan telur rebus dan juga timun makin meriah la aku makan... ada sebungkus lagi..Nadia pula balun... 
Jadi nya untuk tenghari kena la masak nanti Alif dan hb nak makan apa pulak kan.... 


Ini la menu sederhana aku...
Miza tanya mana sotong, mana udang, mana ayam.... ni menu diet ke menu berjimat..
Aku jawap 2 2 pun boleh...Nasib la anak dan suami tak kisah lauk apa pun janji perut terisi.....

Sakit tekak tapi aku teringin nak makan tempe sambal...

Tumis kangkung ku habis kan stok kangkung dalam peti sejuk...

Telur dadar...
Bila makan pekena dengan sambal belacan....
Perh...nikmat hilang kejap rasa sakit tekak aku tu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...