15 June 2022

Spaghetti Bolognese Untuk Alif

 Menu pagi ini untuk bekalan Alif ke sekolah.. Spaghetti bolognese.. Dah lama tak masak spaghetti ni. Bila kena aku berdiet aku masak kan untuk Alif je la... hb memang tak suka makan spaghetti ni... masam kata nya...tapi aku dah olah kan tekak melayu kasi pedas sikit...gitu..... 

Bila nampak aku masak spaghetti ni Alif apa lagi...Alif nak makan kat rumah juga... Ok la aku buh la dalam piring untuk Alif makan kat rumah...

Yang ni bekal Alif...senang habis makan buang...tak yah dh balik nak cuci tipuware lagi..

Yang dalam bekas tu untuk Alif makan balik sekolah. Aku memang suka letak dalam bekas macam ni tak masuk angin dan tak keras nanti... Mudah je kan menu Alif ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...