07 June 2022

Laksa VS Nasi Lemak Pandan Menu Hari Ahad @ 05/06/2022

 Menu sarapan kami untuk hari ahad...
Hari ni lepas je sarapan kami bersiap siap nak ke Damansara Damai....
Aku kata pada hb esk tak payah la beli sarapan masak je apa yang ada kat rumah ni....
Aku memang hantu laksa dan hb pula tak berapa suka makan laksa sebab tu la aku sediakan 2 menu untuk kami ber2...Alif..apa apa pun dia balun...

Kuah laksa aku dah buat masa sabtu malam...orang kata lagi lama lagi sedap kuah ni...
Bangun pagi aku cuma masak nasi lemak, sambal ikan bilis, ayam goreng....
Cek mek molek tu lebihan sweet potato tu ada sebiji lagi...nanti kot tak masak mau tumbuh pucuk pula kan...jadi ku rebus buat la cek mek molek...
Hasil nya dapat la 9 biji...Licin kami makan...Jadi lepas ni kami bersiap siap nak ke Damansara Damai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...