09 June 2022

Hari Yang Ke 3 Diet Atkins

 Dah masuk hari yang ke 3 aku DA, dalam 2.4kg gak la turun....DA ni boleh membantu untuk kita menurunkan berat badan. tapi kalau buat diet ni hati kena cekal la kan....

Untuk menu tengahari aku goreng ikan tongkol guna AF dan juga tumis sayur kobis panjang.
Aku bawa juga sedikit sambal belacan, kalau nak ikutkan belacan ni tak lulus untuk DA tapi kita tengok esok penurunan nya...

Sarapan pagi memang simple 2 biji telur rebus letak black paper... esk esk baru buat telo versi lain.....
Kadang kadang bila datang malas nya tu...memang malas nak masak kan...tapi tak masak...nak makan apa pula nanti....

Untuk makan malam aku cuma goreng telur dadar 2 biji letak bawang dan juga timun jepun 1 biji...
Makan macam ni pun dah kenyang.. Yang keo teow goreng basah tu untuk hb dan Alif berserta teh tarik.......
Aku hanya melihatnya...takpe...sabar....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...