22 June 2022

Menu Hari Rabu @ 22/06/2022

 Menu untuk hari Rabu.... Masak simple simple makan seadanya....Konon semalam nak ke Hero topup lauk tapi aku nak ke rumah Damansara jadi tak sempat la nak beli barang dapur..Jadi ku masak la seadanya untuk hari ni...

Roti Lemak Manis Untuk Alif.
Aku buat kan 3 keping dan ku potong 4 bahagian setiap 1.
Senang Alif nak ngap nanti...

Ni bekal untuk Nadia

Yang ni untuk aku...
Aku masak telur sambal campur terung, sayur taugeh campur kucai...
Ikan sambal tu ikan semalam sebab takde orang nak makan...Jadi kupanaskan balik bawa la bekal makan hari ni...Haippppp jangan membazir...makan seadanya...

Yang ni lauk untuk Alif dan Hb balik petang nanti.....
Malam ni nak buat nasi goreng kot sebab nasi semalam banyak takde orang makan.
Aku masuk dalam peti sejuk...Nanti petang aku goreng....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...