13 June 2022

Makan Diet Aku Hari Sabtu 11/06/22

Mengetar rasa kepala lutut....Bila dari pagi mengadap tempahan sampai tak makan lagi sempat teguk air coway je. hehehehe...Bila tempahan dah di hantar baru la aku masak makanan diet untuk aku.
Aku masak simple simple ... Untuk Alif aku dah buatkan nasi goreng dan ada baki roti jala tu boleh la dia makan...untuk hb lak aku masak kan nasi...goreng telur dadar dan ikan gelama masin.. boleh la makan dengan kuah kari roti jala tu kan...hb kata ok janji ada sambal belacan....

Telur dadar buh bawang dan timun jepun...
Lepas makan baru la bertenaga sikit... dapat la aku luruskan kaki dan lelapkan mata sekejap...Sementara nak tunggu hb balik kj...

Malan untuk aku, buat lempeng.
Resepi cuma aku buat dengan 2 biji telur campur tepung badam...bancuh buh garam sikit...
Ok la kan....janji kenyang....



 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...