08 June 2022

Hari Ke 2 Menu Atkins

 Hari ni hari ke 2 aku ber Atkins.. Aku rasa ok dah walaupun semalam rasa lapar...Lagi pun aku dah pernah buat diet atkins sebelum ni...berjaya la juga tapi lepas tu kelaut dalam juga la....

Sarapan pagi hanya 2 biji telur rebus bersama black paper...

Untuk makan tengahari aku buat vietnam roll saja..
Walaupun mudah rasanya sangat sedap..Bagi aku hari hari ni macam ni pun ok...
Yang peliknya Alif, kalau bagi makan sayur memang tak makan tapi vietnam roll ni makan pula mungkin dia tengok ada crabstick tu kot.....

Yang ni menu makan malam aku...
Ikan tongkol ni aku masak pindang untuk Alif, tapi Alif tak makan jadi aku goreng guna AF bag garing kan...makan dengan timun jepun ranggup rangup... nikmat ooo...
Settle dh untuk hari ini...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...