27 June 2022

Perjumpaan Mesyuarat Agong PIBG Tahun 2022 @ SMK Seri Tasik

 Lepas je buat sarapan dan hantar Nadia ke Stesen Komuter Salak Selatan, aku terus balik ke rumah...Lepas tu Emma mesej tanya kat mana dah...Aku cakap baru je sampai rumah...Emma kata jam 8.20 pagi kita gerak la ye...Aku tunggu ko kat pentas...erm ye la...Aku pun cepat cepat la sarapan Essenso Coffee kot tak minum kang mengantuk la pula...Habis je sarapan aku terus pergi..Emma dan Liza sedia menunggu aku...
Sampai di sekolah kami buat pendaftaran dan juga mengambil no lucky draw serta diberi makan kuih 3 ketul dan juga teh o... ooo ada makan ye ingat takde...kelangkabut aku sarapan...lepas tu cikgu bertugas pun kata...nanti waktu tengahari pun ada nasi juga... ooo ye ke....



apa apa kami selfie dulu sementara tunggu kehadiran ibu bapa yang lain nya....

Ucapan dari Bonda Pengetua SMKST



Bila tiba masa lucky draw...aku tak terkecuali dapat..memang bertuah aku pagi ni...

Antara yang aku dapat..siyes mangkuk tu memang comei..
Sesuai untuk pergi berkelah...

Bila kami balik...cikgu beri kan setiap yang hadir nasi sorang sebungkus...bila orang tak ramai dapat la aku 2 bungkus.. boleh la bagi Alif dan hb 1 untuk makan tengahari...
Aku tak perlu kerana kami nak singgah makan roti canai kat blok A...
Erm...macam macam la korang....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...