13 June 2022

Roti Jala Kari Ayam Bekal Alif & Selit Order Kawan Ofis

 Hari jumaat kawan ofis ada yang nk kan roti jala ni...
Ok la ku kata, nanti hari isnin boleh la sebab nya aku akan buatkan bekalan sek untuk Alif, boleh la buat roti jala dan boleh la mereka nak menyelit order roti jala kari ayam ni....
Seronok juga layan pagi pagi ni buat roti jala...Kot orang tanya tak penat ke nak masak lagi nak pergi kerja lagi...entah la bagi aku, aku minat kot memasak sambil menjual ni boleh la tambah pendapatan sampingan kan...walau pun untung nya tak seberapa tapi aku puas....

Roti jala kari ayam aku
Sepack ni cuma RM3 ada 5 ketul roti jala...

Bila sampai di ofis ku serahkan kepada tuan yang empunnya.
Rasa kegembiraan di wajah mereka dan aku...puashati...
Berjinak jinak dalam bisnes yang tak seberapa ni kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...