22 June 2022

Sticker Dapur Yang Comel

Yeah....Semalam balik je kerja dapat mesej dari J&T.. kata nya barang dah masuk dalam grill pintu...
Bermakna sticker dapur ku sudah pun sampai...Aku beli di Lazada... Kalau nak beli yang ready made pun boleh nak buat custom made pun boleh, tapi aku memilih custom made.. memang mahal sikit la dari yang ready made ni tapi ok la kan apa yang aku nak semua cukup.... 

Aku suka design ni cantik nanti weekend nak p Rakan atau Bake With Yen nak cari botol botol transparent nak tampal kat situ..... 

Dapat juga free sticker lampu dan kipas...nanti boleh la tampal kat suis rumah tak la confius tiap kali nak on lampu atau pun kipas....

Yang ni aku tulis Gula Ising tapi dia print Garam Ising....
Ada ke Garam Ising dik oooiiiii kot ko buat garam halus ke atau kasar ke ok la juga
Ni kena betul kan balik kot tak naya je ingat garam padahal gula...


Dapat la 4 keping macam ni ada 72 label makanan....
Banyak tu nak ditampal... Nanti kalau dah siap projek tampalan ni aku updated ye....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...