10 June 2022

Menu Diet Atkins Hari Jumaat

 Hari ni berat turun sikit je dalam 200gm... Jadi la jangan tak turun langsung kan....
Walaupun hari ni bos kata nak belanja semua staff makan KFC tetapi aku tetap juga bawa bekal diet ku...Kalau aku tak makan KFC tu nanti boleh la aku bawa balik ke rumah....DA ni KFC boleh makan tapi buang kulit nya makan ayam nya saja...sebab salutan luar tu kan ada tepung dan rempah ratus nya... Dah tentu la tak lulus untuk DA ni...

Hari ni aku buat vietnam roll lagi. Benda yang paling mudah nak buat kan....
Aku buat 5 biji kali ni. Ku letak kan crab stick, salad dan juga timun jepun...

Untuk sarapan pagi aku goreng telur dadar buh bawang je...Simple je la....
Yang penting kenyang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...