20 June 2022

Sedapnya Air TeaLive

Aku semenjak mencuba pertama kali nya air tealive ni Strawberry Pudding Smoothies terus jatuh chenta.. Selalu diorang ni beli yang boba tea tu...aku tak suka macam manis macam tu. Lepas tu Nadia beli yang jenis campur cincau ni, aku macam dah suka sebab kurang manis... tapi semenjak Fatahul beli yang macam ni aku rasa Fatahul punya terus jadi suka...ni la air aku kalau ke Tealive. Bukan aku saja hb & Alif pun suka air ni. Sekarang ni harga dah RM9.80 secawan ni...

Masa otw balik tu aku cakap ngan Hb kalau la ada nampak Tealive nak beli la.. Jadi nya lepas je Tol Jalan Duta ku tengok la di sebelah kira Shell tu kot ada...takde juga.
Sampai je di RnR Rawang masih takde juga...sehingga la kami keluar susur Tol Sungkai... Baru la jumpa di Petronas Sungkai tu nasib la orang tak ramai...
Dapat je minum air ni...nikmat oooo terasa jelly tu ngan air strawberry tu....
Kenyang perut jadi nya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...