04 July 2022

Jalan Di Kenanga Wholesales City (KWC)

 Hari sabtu tenghari lepas je siap masak untuk anak2 dan hb dirumah aku dan Emma ke KWC. Hajat di hati nak mencari la seluar dan juga baju zumba untuk digunakan pada 30/07/22 nanti..
Macam macam zumba ni dah la masuk kena bayar baju lagi nak dibeli memang lepas ni aku malas nak join group ni dah.... tapi apa kan daya aku dah pun membayar booking fees nya kalau tak pergi nanti burn gitu saja....



Jalan jalan makan makan kat sini dari kul 12 lebih sampai la pukul 4 baru balik.
Kami ke sini merempit je senang, malas la nak naik lrt nanti nak menapak lagi lepas tu kepanasan lagi...
Lagi pun KWC ni sebenarnya tak la jauh sangat dari rumah aku. Dah lama aku tak pergi.
Macam macam baju seluar handbeg ada di jual harga pun berpatutan je...Makan di foodcourt KWC pun sedap... Lepas ni boleh la kita repeat lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...