21 July 2022

Pertama Kali Ke GYM Selepas PKP

 Pertama kali ke gym selepas pkp, selalu nya sebelum pkp rajin juga la aku ke gym ni... tapi bila takde geng malas la pulak.... aku cuma aktif berzumba je la.. Disebabkan zumba fitness di IYC tutup sehingga hujung bulan ni kerana Kak Herni outstation... jadi nya aku tak la pergi zumba... bila tak melakukan senaman terasa badan tak selesa... Bila si Nana ajak pergi ke gym ok la aku on je la... GYM ni atas Kayu Nasi Kandar je tingkat 3 di Bandar Sri Permaisuri dengan bayaran walk in RM5 sahaja.. Rasanya kalau pendaftaran RM50.00 bulanan RM80.00 saja. takpe la aku walk in pun cukup bukan selalu pun aku nk ke gym ni ikut mood aku la.... hahaha...


Selalu kalau ke gym aku akan guna treadmill ni je dapat jalan 3km ke kalori burn 100 ke baru la aku berhenti... 


Yang ni untuk excersice lenggan aku yang sado dek lemak ni... senggal juga la lenggan aku bila aku bangun pagi ni...Kata Nana jangan buat banyak kak nanti esok tangan tak boleh angkat...
Ha kau...dah la esok aku nak siap order kecil kecilan..kang tak daya aku nak buat........
Dapat buat dalam 1 jam setengah pun jadi la..kayuh basikal kejap...
Dah berpeluh peluh ok la...balik la ye......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...