21 July 2022

Roti Jala Kari Daging Menu Hari Khamis @ 21/07/2022

 Roti jala kari daging menu bekalan Alif hari ini. Bila aku buat roti jala ni aku bertanyakan kepada Nur kot kot beliau berminat nak selit order juga... boleh la aku dapat duit sampingan..orang kata lepas la jajan Alif... hehehe.... aku buat tak banyak pun dalam 1/2 kilo tepung je...lepas siap kan tempahan Nur sebanyak 6 pack dan juga bekal untuk Alif ada la berbaki 5 keping untuk aku jadi kan sarapan pagi ni.. sesekali sarapan dengan roti jala memang sedapkan...

Sarapan aku
Roti jala kari daging dengan semug essenso coffee

Roti jala kari daging 
5 keping RM4.00

Tempahan dari Nur, walaupun tak banyak tapi ok la boleh tampung duit jajan Alif...
Sambil masak untuk keluarga sambil dapat duit sampingan...
Untuk makan tengahari aku masakan nasi untuk mereka.
Nanti boleh la jadikan kari daging sebagai menu mereka...
2 dalam 1 orang kata...mudah kan kerja mama.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...