19 July 2022

Menu Hari Selasa @ 19/07/2022

 Bangun pagi terus teringat nak buat pisang goreng. Pisang ni pemberian Nadia. dah siap kopek kulitnya. Aku potong 2 dan belah 3 bahagian dapat la banyak... Ni pisang berangan kata Nadia. Bila goreng dapat la aku buatkan bekalan untuk Alif, sarapan pagi aku dan bagi kat Nadia sikit. Merasa sorang sikit orang kata kan....

Pisang goreng berangan & semug essenso coffee

Pagi ni aku buat juga kari ayam...
Campur kentang dan juga kaki ayam. Kaki ayam ni kena la renih lama baru la lembut dan sedap dimakan... Aku beri seketul ayam dan juga 2 ketul kaki ayang berserta kentang untuk Penny. Penny ni pun rajin memberi aku roti.... ada baki sambal sardin semalam aku panas buat lauk hari ni...
Alhamdulillah.... Syukur....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...