26 July 2022

Menu Hari Selasa @ 26/07/2022

 Hari ni seawal jam 4.30 pagi aku dah bangun. Rendam bihun, potong sayur sayur....Sambil sambil otak dok memikir bihun versi apa lak nak dibuat pagi ni...Kalau bihun berkicap memang anak anak tak suka termasuk aku.....Erm.....

Ku tumbuk cili api bawang merah bawang putih...ok aku jadikan bihun goreng cina je la...sedap juga versi macam ni...disebabkan Nadia alergik dengan udang aku cuma letakkan 2 biji telur saja..sebagai perencah selain sos tiram, sos ikan, sos ayam, kiub ikan bilis, secukup rasa dan juga garam.....
Bihun ni saja ku hancur hancur kan... mudah nak makan......
Untuk aku bila sarapan mesti la bersama dengan semug essenso coffee...

Yang ni untuk makanan yang dirumah.....buat mereka sarapan dan makan tengahari...

Yang ni bekalan aku, Shahira dan Alif...
Alif punya aku bungkus dalam kertas je senang Alif nak makan....
Untuk Shahira ku tambahkan dengan telur dadar....
Alhamdulillah menu simple kami hari ini....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...