28 July 2022

Menu Hari Khamis @ 28/07/2022

 Menu hari khamis, menu yang ringkas tapi membuatkan makan tenghari aku cukup berselera...
Kadang kadang bermain main di minda apa la menu untuk hari esok kan....


Untuk sarapan pagi aku buatkan vietnam roll.
Ini vietnam roll aku minum bersama dengan semug essenso coffee...


Yang ini lauk untuk mereka.
Aku masak ayam masak asam...Allah sedap sunggu masak asam ni.. kalau dulu aku suka buat ayam masak asam pedas tapi kerana bahan bahan yang terhad kat rumah aku buat ayam masak asam je.....
Untuk sayur aku goreng kan kacang buncis bersama telur.....


Yang ni bekal aku dan juga bekal Alif....
Selalu nya seawal jam 4.30 pagi aku dah bangun memasak...Lepas siap masak mandi dan solat subuh, Alif pun dah pergi ke sekolah...Selalu nya aku akan terlelap di sofa buat seketika sementara menunggu waktu nak ke pejabat.... Kiranya cover balik la bangun awal aku tu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...