11 August 2022

Lagi Ayam Goreng Ala KFC

 Pertama kali aku mencuba ayam goreng ala KFC crispy ni menjadi. Kali ni aku buat lagi untuk kali yang ke 2. Seronok tengok anak anak dan hb meratah ayam goreng ni.. Ok la jimat tak payah dah beli ayam kfc kata hb. Lagi pun ayam dah murah sekarang ni sekor dalam RM12-14 saja. Boleh la makan puas puas kan... Buat ayam goreng ni biar sampai anak anak jemu... Tapi tengok pada gaya nya tak jemu jemu pun... Hehehe



Macam biasa bila aku buat ayam goreng ni, Ina mesti kata kenapa aku buat tak jadi berkerak kerak macam mu ni. Sebenarnya nak buat ayam berkeruping ni dia ada teknik dia... kalau teknik betul guna tepung bestari saja pun jadi.... tapi aku lebih suka mencampurkan tepung tepung semua. Resepi ada di blog sebelum nya... tengok kat situ je la.....
Jom pada sesiapa yang ingat mencuba nya... Insya Allah rasa tidak menghampakan.....
Resepi nya boleh tengok DISINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...