01 August 2022

Layan Busking Di Warung De'Akasia Senawang @ 30/07/2022

 Lepas je asar kami bertolak ke Senawang. Aku pergi bersama dengan hb dan juga Emma. Kat sini nanti suami Emma ia Abg Atan ada busking... Busking bermula pada jam 8.30 malam... Kami sampai dalam jam 8.00 kira nya masih awal lagi la. Rupa nya malam ni ada abg bag motor sampai situ...meriah la dengan pertunjukan motor ada RXZ, RS dan banyak lagi. Aku pasal motor ni tak berapa tahu sangat. 

Ni mug De'Akasia 
Yang ni aku order kopi O... mata berat dah tu nanti nak drive balik kl pulak...tu pasal kena layan kopi O.

Sebelum orang ramai, aku bergambar di banner
Brotherhood RXZ. malam ni kami pakai serba hitam nasib seluar biru..
Hehehe...

Aku dan Emma....

Yang ni Emma punya, Yong taufu...

Yang ni aku punya Oden...

Mee basah untuk hb. Yang ni pun sedap

Lempeng kelapa sambal cili api sardin.
Yamg ni aku rekemon sangat terasa semua cukup
RM2.00 je 

Disebabkan masih awal, aku mengajak Emma pusing pusing dulu melihat apa yang ada di situ..


Gerai yong taufu

Gerai burger

Gerai Char kuew teow

Ada pelbagai jenis kerepek

Ini la dia gerai lempeng tu...
selain tu ada bermacam jenis lagi juadah yang di jual


Gerai otak otak, pepes

Ada barang barang rare dan juga sticker

Kerepek pisang abu...sedap


Kerepek kacang dal...pun sedap

ini Haji Wari juara cupprix tahun 1996.

Orang masih belum ramai lagi.




Masa ni sesi mereka bergambar.
Aku cuma memerhatikan saja....
Habis je busking dalam jam 11.30 malam..
Mereka berkemas kemas dan kami pulang dalam jam 12.00 malam.
Sampai je KL dalam jam 1.00 pagi. Aku drive dari Senawang ke RNR Nilai selepas itu hb sambung drive sampai ke rumah. Sampai rumah mandi kami terus pengsan sampai ke pagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...