16 August 2022

Sambutan HariLahir Di Rumah Aman & Izan Bukit Beruntung @ 14/08/2022

 Hari ahad yang lepas aku ke Bukit Beruntung menghadiri jemputan Majlis Hari Lahir anak buah suami ke iaitu Nur Areesya Ilma. 
Happy birthday Areesya semoga menjadi anak yang solehah di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki berjaya di dunia mahupun di akhirat... 
Lepas je zohor kami bertolak ke Bukit Beruntung. Masa nak pergi tu ada la kisah nya kalau nak di ceritakan panjang pula...nanti aku cerita di next page la ye... Dalam jam 3.00 petang sampai la kami ke rumah Aman & Izan. Hujan lebat di sepanjang highway PLUS....

Untuk birthday girl

Aku buat kan creampuff untuk birthday girl

Yang ni pinggan aku...
Sebenarnya banyak lagi makanan yang ada...tak termakan.
Semua sedap sedap semua aku nak makan... Jangan nak tamak tamak ye...
Tapi bila dah berborak lupa pula nak berselfie bersama dengan mereka....

Ni je gambar yang kami ada....


Arul

Alang

Syazana

Syahindah

Bila dah berborak sakan tak sedar pun jam dah menunjukan ke pukul 6.00 petang. Eh apa lagi jom la kita balik nanti senja pula... Perut pun dah kenyang kan
Terima kasih kepada tuan rumah Aman dan Izan kerana sudi mengundang kami ke majlis harijadi puteri kesayangan kamu.... Semoga dipermudahkan urusan dan rezeki buat kamu sekeluarga....
Amiin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...