01 August 2022

Minum Petang Memerangkap Makan Tengahari Dan Makan Malam

Disebabkan perut masih kenyang makan di kedai kuning, aku tak masak pun makan tenghari. Untuk anak anak aku dah siap tapau kan nasi lemak sotong kering. Aku bangun dalam waktu zohor. lepak kejap tengok tv. Perut pun masih kenyang lagi. Tengok jam dalam kul 4 macam tu, perut dah mula berbunyi minta di isi. Buka peti sejuk tengok la apa yang patut. Di atas kabinet aku tengok ada sebungkus mee gardenia. Ingat nak buat mee goreng basah je. Tapi bila mengenangkan lamanya tak makan mee bandung aku gigih memasak nya..... 


Mee bandung

Karipap sardin dan karipap kentang.
Yang ni aku beli dengan Emma je.

Bila dah lewat makan, jadinya kami kekenyangan la sampai ke malam...
Nadia kata sedap la mee bandung mama ni. Ye la mana tak sedap semua sos bahan sayur aku letak....
Ayam udang, telur.... gitu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...