25 August 2022

Menu Bekal Aku Untuk Hari Khamis @ 25/08/22

 Lama pula aku tak tepek menu makanan aku seharian...Even menu bekal Alif pun aku tak tepek.. Kadang kadang pagi kelangkabut memang tak sempat la nak ambik gambar yang lawa lawa tu kan... 
Siap pack masuk dalam beg... Malas nya nak ambik gambar...
Hari ni aku mulakan balik la sebelum penyakit malas melanda kang tak pasal pasal blog sepi berlalu pergi dek hari hari yang kosong tanpa pengisian kan.....
Ok pagi sarapan aku cuma 2 keping roti gandum bersama dengan daging burger yang ku lapik dengan 2 helai salad...bersama dengan sos cili, black paper sos dan juga mayo... 
Untuk Alif macam aku juga kecuali salad, Alif tak mo salad....

Disebabkan sekarang ni aku pergi kerja naik kereta maka nya kena la keluar awal sikit... Bersarapan dalam kereta la aku minggu ni... 
Mana tak nya asal petang je hujan kan...naik demam badan kena hujan....
Ni je la roti aku....sarapan sorang sorang dalam kereta sambil dengar radio sinar.fm...

Yang ni menu tengahari aku...
Kadang kadang aku buh nasi kadang kadang malas nk makan nasi... Makan nasi pun malas ke...Aci ke macam ni...aci la kot perut kenyang kan...
Hari ni lauk aku cuma ayam goreng kunyit, telur rebus 2 biji dan terung goreng cili api....
Nasi 1 mangkuk kecil tu....
Ok la tu yang penting jimat dan kenyang.....
Gitu la cerita nya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...