01 August 2022

Sarapan Di Suria Tomyam Taman Tenaga @ 31/07/2022

 Bangun je ahad pagi aku terus bersiap siap untuk bersarapan di Suria Tomyam Taman Tenaga. Malas pula aku nak masak pagi ni. Masa kami sampai ramai dah orang. Aku sampai dalam jam 8.30 pagi. 


Ni bihun sup aku.
Pulut serawa durian aku kongsi dengan hb.

Hb makan roti canai 2 keping. Sedap kata hb.

Bihun sup ni memang aku rekemon sangat. Paling aku suka sambal dia kerana tak kan dapat kat mana mana bihun sup. Selalunya bihun ni dihidangkan bersama dengan cili kicap.

Yang ni pulut serawa durian.
Kalau musim durian ada la kalau tak ada juga bubur kacang.
Layan la makan ni...Hari ni tak berapa manis tapi aku suka la kot manis manis meleket kerongkong aku rasa.... Selepas makan aku pulang ke rumah....kenyang dah...sambung tido balik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...