29 August 2022

Sarapan Pagi Ahad @ 28/08/2022

 Menu pagi ahad... Hari ni nak kena hantar Fatahul balik naik ets kat KL Sentral.
Semalam suruh Nadia booking tiket kul 2.00 ptg. Tapi bila dah post aik...kenapa pukul 11.00 pagi pulak...Rupanya Nadia tertengok pukul 2.00 ptg tiba di Kuala Kangsar...
Jadi nya bangun je pagi kelangkabut la aku masak... mana nak pack baju Fatahul dah la hujan semalam baju tak kering lagi..... Masak pun apa yang dipikirkan mudah.
Ingat nak ke Taman Tenaga je cepat. tapi bila pikir banyak benda tak siap lagi... sarapan kat rumah je la....


Ni antara menu yang sempat aku masak


Lempeng kelapa dengan sambal cili api sardin


Spaghetti Bolognese  

Bergedil, karipap daging dan ubi getuk..
Ni aku beli kat Eco USJ 
Ubi getuk tu memang aku rekemon sedap sangat.
Bergedil pun sedap
Karipap tu biasa je inti nya sedap tapi puff nya tu macam kureng la bagi aku...
Tak la ranggup lemau je bila dah sejuk...
Pas siap makan terus aku ke KL Sentral...
dari KL Sentral tanpa ada tujuan...kami terus menuju ke tempat lain....
Ikuti perjalanan kami ke destinasi seterusnya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...