08 August 2022

Sarapan Pagi Isnin @ 08/08/2022

 Seawal jam 4.30 pagi aku dah bangun. Semalam lagi Alif dah pesan hari ni Alif nak berpuasa iaitu bersempena hari As Syura. Aku tak dapat nak join Alif. Bangun je pagi ni cuaca dah berangin sejuk nya. tak perlu dah nak buka kipas. Econ dalam bilik pun aku dah tutup. Aku gorengkan 2 biji telur dadar, semug milo kosong dan masak nasi putih untuk Alif bersahur. Sambil sambil tu aku buat juga sambal sardin untuk makanan kami. Aku bawa bekal hari ni cuma sambal sardin cili api dan juga telur dadar. Lidah pun ulser ni bila makan je tersentuh lidah sakit. Bila aku nak pergi kerja je hari hujan selebat lebat nya. Jadi aku ke tempat kerja naik kereta seawal jam 7.30 aku dah keluar walaupun ofis cuma berjarak 6km tapi kalau kena jem dan parking penuh jenuh juga la nanti aku silap silap boleh merah punch card aku. Sampai di pejabat setelah menyelesaikan apa yang patut aku membuat semug neslo bersama dengan biskut utk sarapan pagi aku.
Sejuk sejuk ni layan la kan neslo panas....

Neslo dan 5 keping biskut.
Alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...