07 August 2022

Lunch @ Sup Meletup Di Simpang Gelung Pepuyu

 Habis je membeli di pasar pagi Bota Kanan, aku dah hb ke Ayer Tawar pula. Repair kereta Fatahul. Mula nya nak service je sekali macam macam la pula yang problem nya. Gasket bocor la. oil seal la, fan belt la. Lama juga la menunggu ada la dekat 2 jam. Lepas siap tu kami ke car wash pula yang terletak di BHP Stesen. Cuci kereta di situ ok la bersih. Siap semua nya kami pun balik ke rumah kerana petang ni kami harus pulang ke KL balik. Dalam perjalanan balik berjumpa dengan abg dan kak ipar yang nak makan di Sup Meletup Di Simpang Gelung Pepuyu tu. Aku ngn hb tak pernah pun cuba makan di sini. Tapi bila abg aku mengajak makan di sini ok la kita cuba kata ku kepada hb.

Sup gear box RM40

Bakson mercun RM15 (dalam bebola daging ada cili)
Untuk kak ipar aku

Bakso biasa untuk aku dan hb RM8

Bagi aku rasa makan sup ni biasa je... tak la wow macam tu.
Kalau yang nak cuba boleh la singgah di gerai ni.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...