27 December 2012

Alif bergaya dengan baju Biz....Pyjams GW

Dah lama aku berbiz kecil-kecilan...maklum la aku takde modal yang besar...
Buat secara sambilan saja...kawan-kawan la customer aku...kepada kawan-kawan...terima kasih kerana sudi support biz aku ni...tuhan je la balas jasa korang...Amin...
Sekarang ni aku baru berjinak-jinak nk tepek pic baju kt FB aku...jadi fb aku dh mcm rojak la...sama jugak mcm blog aku ni..macam rojak, pasembur pun ade...hehehe...
Macam biasa la setiap baju yg sampai...mesti reserve 1 untuk Alif..bukan apa...Alif kan salah seorang modal mama...kot tak sape tahu...nk-nk jual jenama GW (Gleotie Wardrobe). Seriusly...kain GW memang cantik dari jenama yg lain...bukan nk kondem...itu kenyataan..bagi org yg dah mendapat kn pyjamas GW...pasti akan mengikuti design terkini GW...termasuk aku la...walaupun harganya sedikit mahal (yg aku jual la...tp x la mahal pun) tak caya korang blh servey or PM je aku...untuk mendapatkan harga sebenar la...atau korang boleh ke Facebook aku : Nor Hasimah Mat Hashim
Bagi pengemar atau peminat GW mesti tahu kan...design yg Alif gayakan adalah dari design 29...
yg pastinya..pyjamas GW ni memang macam goreng pisang panas..
Saiz pun standard je...bermula dari 95 (2-3yr), 100 (3-4yr), 110 (4-5yr), 120 (5-6yr), 130 (6-7yr) dan akhir sekali 140 (7-8yr)


Maaf gambar kurang memuaskan...susah nak ambil gambo model ni...


Alif mengunakan saiz 130 (6-7yr)...coz Alif ni kategori bambam...huhuhu...



Lagi bagusnya GW ni...kain dia tak kembang...cth beli saiz 2 yr lepas 2 3 kali pakai jadik saiz 4 yr....
Jadi kepada yang berminat...sudi-sudilah menjadi kawan saya di fb untuk berkongsi minat dan juga membeli yang mana berkenan dihati...
Apa-apa pun....
Layan je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...