27 December 2012

Makan Malam....KFC je...

Hari ni bos baik hati...bg semua staff voucher kfc yg dh nk expired...."hari ni semua org mkn kfc...tp kena cpt..dh nk tamat tempoh..." bila tu bos...31 Dec 2012...alamak...aku baru plan malam ni balik nk masak ape...terus je aku sms hubby..."malam ni kita makan kfc...dpt voucher yg dh nk expired".... Ok jwp hubby...Pastu htr msj kat Fatahul...malam ni kita makan kfc je la...terus bdk2 ni tak makan makanan yg dh aku msk utk mereka hari ni...tunggu jugak nak makan kfc...macam la tak pernah nak makan caranye yek....Actually salu gak bos bagi voucher ni...cuma aku jek tak poyo cite kat blog kesayangan aku ni...ala blog aku...suka hati la ape aku nk tulis ye tak....korang pun blh...tulis jek...janji tak menyinggung perasaan org lain...
So lepas je solat magrib...kami terus menuju ke kfc yg berhampiran ngan rumah...mana lagi kalu tak kt Taman Sungai Besi je....
Ni diantara menu yang kami minta...


yg ni Nadia punya...boleh habis dia makan ni...tak padan ngan kurus.. Xmeal Zinger burger


 Ni aku punya.. twister.. nugget tu aku add on ye...


 Ni Fatahul punya Percik Combo...tak sedap mana pun sos percik tu...tak rasa langsung percik sos tu...


 Ni hubby punya Hot & Spicy Shrimp...udang tu tak la kik sangat pun...
Bagi aku takde yg special pun...biasa2 je rasanye...pusing terbalik...rasa stil maintain A Y A M...
huhuhuhu.....


 Alif happy....sebab dapat happy meal....dapat kaler carrion, sticker & gambo la...


 Fatahul mengalahkan Alif dapat benda ni...


Ketekunan mereka membuat kerja yg merepek ni


Tapi yg yakin nye habis semua sticker tu stick kt lantai, kt muka, kepala rambut....almari buku n meja tulis pun jadi mangsa Fatahul...laptop aku pun kena stick jugak...  : )....
Voucher still berbaki lagi ni...sebelum 31 dec 2012...kena habis kan..takpe weken ni p lagi or beli lagi Piza ke...kfc or ayamas...
Apa-apa pun....
Layan je....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...