29 December 2012

Lunch Hari Ni - 29/12/2012

Hari ni cuti....yeahhhhhh......sabtu dapat la aku bermalas-malasan...lewat sikit bangun...lepas je solat subuh...sambung tido balik....bangun dlm kul 7.30...mandi..p beli breakfast ...hari ni malas nk buat breakfast..so beli je la...bihun goreng...hehehe...pastu p bayar maintenance...org kt maintenance tu pulak...tak update aku punya bayaran...benggong betul...so berhati-hati la buat bayaran melalui Maybank2u...kadang-kadang mereka ni lupa nk update bayaran....so kot kita lupa rugi la...padahal siap email n scan the maybank2u copy tu untuk buat rujukan...siap tanya dh dapat tak...dia jwp ok...so bila buat bayaran hari ni baru la perasan yang mereka tak update lg...aku cakap settle sekarang jugak...nnt akan lupa balik...sib baik la budak tu ok...dia tolong...dia kata dia baru je keje situ...it's ok la..janji settle dh...so berhati-hati la aku lain kali....
Lepas je balik...aku relex lagi...sambil layan cite P-Ramlee...Tiga Abdul...tup-tup dah azan Zohor..alamak..aku tak masak lunch lagi dah pukul 1.00 dah ni...
Ok la..aku bukak fridge tengok-tengok ape yang ade nak dimasak...
So hari ni..ni la lunch yang aku masak...mudah dan cepat...

Sotong sambal...pedas Fatahul kata..


Bendi + kobis goreng....hantam saja la..ni je sayo yg ada dlm fridge aku..


Telur dadar...menu wajib ada...baru selera makan...


Ni la dia...menu lunch saya kesemuanya....jemput makan semua...
Apa-apa pun....
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...