Monday, January 21, 2013

Dugaan Lagi...

Pembukaan tirai 2013 banyak cerita yg tak menarik aku terima...
3 minggu Bandar Sri Permaisuri takde bekalan air...so 3 minggu jugak la kami kt sini terpaksa mengangkut air..sampai melecet jari-jari aku ni...mandi kt R & R Putrajaya la..Tu cite kt umh takde air..ni cite kt ofis lak terlebih air...eeeee......geli....Lepas tu pulak dpt berita Warden Nadia dh pindah sek lain...so takde la informer atau tempat aku nk bertnya psl sek kakak..sob...sob..sob...
Lepas je seminggu alam persekolahan...08/01/13..kakak call dlm kul 9.30pm..mintak diambil...sbb tak sihat...so bergegas la aku dgn Alif pergi ambik kakak..patut la tgk kakak x bape ceria masa weken tu..Esok nye bwk akk p klinik...dpt MC 2 hari...lepas tu htr la kakak balik ke AKSB..so mcm biasa last week minggu ke 3 ...so bdk2 AKSB blh la balik ke rumah..
Masa time nk htr balik ke AKSB..kakak htr msj kt aku...x mo sek kt SMKSBS dh...kakak kata sek ok, kakak sayang ngan SBS..cuma skg ni ramai kawan2 yg pulau kan akk...psl ape erk...hai...setahu aku kakak ni dgn kawan mmg semangat setia kawan yg kuat...sanggup buat ape saja demi nk jg hati kawan2..tp knp ade kwn2 yg mengatakan kakak p hasut n buruk2 kn cerita psl mereka semua...BFF kakak pun ckp kakak x kn buat mcm tu...ni mungkin salah faham...sedih pun ade bila baca msj yg kakak htr...knp la mereka ni nk buat mcm ni..pdhl dh setahun berkawan...bukannye baru lg pun....kot dh terpaksa baru la aku akan pikirkan cara lain...
Layan je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...